Parut Pembuangan buatan sendiri - Alternatif, Way murah untuk menghilangkan Parut!

Parut Pembuangan buatan sendiri - Alternatif, Way murah untuk menghilangkan Parut!

Saya tidak suka meletakkan diri saya ke bawah, tetapi saya perlu hadapi itu: Saya tidak salah satu orang yang paling bertuah di sekitar. Semasa muda saya penuh dengan jerawat jerawat, terutamanya di muka saya; Saya selalu walaupun saya agak ditolak oleh semua orang disebabkan tempat yang dihadapi rupa saya; tetapi selama ini, saya menganggap bahawa kerana saya membesar lebih, saya akhirnya akan mendapat lebih masalah tersebut. Well, berita baik adalah bahawa masalah jerawat saya tidak pudar dengan masa ... berita buruk adalah bahawa tidak lama lagi saya berhadapan dengan satu lagi isu yang hanya sebagai menjengkelkan: berlarutan parut jerawat.

Beberapa bulan yang lalu, saya membuat keputusan saya pegang dan takdir saya dan mengubah hidup saya menjadi lebih baik. Juga, saya membuat kesimpulan bahawa menetapkan muka saya akan menjadi permulaan yang sempurna dalam berbuat demikian. Oleh yang demikian, saya kompulsif mula mengeruk Internet untuk helah penyingkiran parut semula jadi, dan tidak lama lagi saya sedar saya mungkin boleh pudar parut jerawat saya tanpa perlu mendapatkan pembedahan plastik atau krim terlampau mahal (yang saya tidak mampu, anyway). Jadi saya mula cuba semua parut semula jadi pudar idea saya datang di, dan beberapa daripada mereka sebenarnya seolah-olah untuk membantu kulit saya pulih dengan sendirinya: terutamanya lidah buaya dan madu.

Selepas menggunakan ini murah rawatan parut semula jadi beberapa kali, aku mula perasan keputusan kecil. Jadi ia berlaku kepada saya ia sememangnya satu idea yang baik untuk menghabiskan lebih banyak masa lagi menyiasat tentang teknik penyingkiran parut semula jadi. Saya mesti telah membaca beratus-ratus muka surat, tetapi akhirnya saya terjumpa beberapa nasihat yang kukuh. Saya telah belajar tentang tidak kurang daripada 15 produk semula jadi dan murah penyingkiran parut, kebanyakan yang boleh anda dapati di kedai runcit anda: vitamin E, tomato, timun, lemon, minyak pokok teh ... dan itu hanya untuk menamakan beberapa. Tetapi saya juga tahu bahawa selain memilih produk yang betul untuk jenis parut (Parut Jerawat, Cuts, goresan, Stretch Marks, Burns, Parut Muka, Parut Pembedahan), terdapat dua perkara yang sama penting yang perlu diingat:

Terdapat teknik-teknik tertentu percuma, yang perlu anda gunakan untuk mempercepatkan penyembuhan parut. Beberapa contoh yang jelas adalah teknik urut tertentu, dan juga helaian silikon ... dan saya juga sedar yang saya boleh melakukan microdermabrasion terus dari keselesaan rumah saya. Digunakan bersama-sama dengan produk yang betul, teknik-teknik ini sekurang-kurangnya akan menggandakan keberkesanan rawatan parut buatan sendiri! Dan ada satu komponen akhir yang yang diperlukan untuk membawa penyingkiran parut berjaya: anda juga perlu membuat beberapa penyesuaian kecil untuk diet anda, semasa proses penyembuhan. Yang paling khusus, anda akan mempunyai untuk meningkatkan pengambilan air anda dan pengambilan Vitamin E anda - kerana itu akan terus mengukuhkan keberkesanan topikal ubat / teknik percuma yang anda gunakan.

Tidak perlu dikatakan, masalah parut jerawat saya sekarang adalah perkara yang telah lalu! Dan walaupun nasib saya tidak berubah lagi, saya telah banyak meningkat keyakinan dalam diri saya sekarang, dan saya tidak lagi malu untuk berhadapan dengan dunia muka-ke-muka. Jika anda boleh dikaitkan dengan perasaan tidak selamat yang datang dari jerawat dan parut muka, yakinlah ada harapan untuk anda! Dan kadang-kadang mencari sistem penyingkiran parut semula jadi yang benar-benar berkesan adalah hanya satu perkara yang berada di tempat yang betul pada masa yang tepat: seperti sini dan kini. Memelihara iman anda, dan tahu bahawa anda boleh membuat masa depan yang lebih baik untuk diri sendiri, dan tahu bahawa anda boleh memulihkan kecacatan pada kulit anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar