Herba Untuk Sindrom Ovari Polycystic (PCOS)

Herba Untuk Sindrom Ovari Polycystic (PCOS)

Ramai wanita dengan Sindrom Ovari Polycystic atau PCOS, menggunakan campuran herba berkhasiat untuk melegakan tanda-tanda PCOS. Banyak herba sepanjang sejarah telah digunakan oleh budaya tradisional untuk menyembuhkan dan nada sistem pembiakan wanita.

Herba, terutama dibancuh sebagai campuran herba berkhasiat, menyediakan kalsium dan mineral lain yang perlu wanita. Bersama-sama dengan diet yang tradisional, seperti protein tinggi / diet karbohidrat rendah, herba ini boleh menyuburkan sistem pembiakan dan memulihkan kesihatan. Herba-herba ini kaya dengan kalsium, magnesium dan mineral dan vitamin yang mudah untuk badan untuk menyerap dan menyerap lain. Campuran herba, jika diambil setiap hari, adalah lebih baik daripada pelbagai vitamin sintetik yang sukar untuk badan untuk menyerap.

Minum satu liter atau lebih harian rendaman herba sepanjang tempoh masa sekurang-kurangnya satu bulan atau lebih. Herba baik untuk sistem pembiakan yang merah daun raspberry, bunga semanggi merah, daun Jelatang, oatstraw dan daun komprei.

Gabungan kegemaran wanita seperti:

- Daun raspberry merah dengan bunga semanggi merah.
- Daun Jelatang, daun komprei dan oatstraw campuran.
- Campuran 2/3 bahagian daun raspberry merah dan 1/3 bahagian gabungan kelopak mawar dan bunga raya. Ini boleh merangkumi beberapa kepahitan yang raspberry merah cenderung untuk mempunyai.

Untuk membuat kemasukan anda, letakkan 1 oz. mengikut berat herba atau herba dalam balang pengetinan mulut yang luas. Tutup dengan air mendidih. Kacau memastikan semua daun direndam dan penutup dengan penutup. Mari set infusi herba anda untuk jam 3-4 di kaunter. Apabila siap, masukkan sedikit madu jika diperlukan dan minuman panas atau ais.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar